zondag 27 mei 2012


Hallo allemaal!

De begeleiders van het kinderkamp zijn al flink bezig met de voorbereiding van de kampweek. Ongeveer 2 weken geleden zijn we met z’n allen een dag naar Utrecht geweest voor een hele mooie boottocht over de grachten en hebben we een bierbrouwerij bezocht in het stadskasteel “Oudaen”. Daarna zijn we nog met z’n allen uit eten geweest. Het was deze dag al heeel gezellig dus dat gaat zeker goed komen in de kampweek!

 

Vorige week zijn we weer bij elkaar gekomen op het kantoor van de DVN voor wat serieuzere zaken. We hebben de taakverdeling voor het bedenken van hele leuke activiteiten gemaakt.  Verder hebben we heel veel gesproken over diabetes, insulinepompen, insulinepennen, koolhydraten, allergieën, kampregels en nog veeel meer. Allemaal om te zorgen dat het een onvergetelijke kampweek zal worden.

We hebben er al heel veel zin in!

Groetjes,

Liesanne en alle begeleiding van kamp


Kijk snel HIER als je wilt zien wie de begeleiders zijn!
Kijk ook HIER als je wilt zien welke kinderen er allemaal mee gaan!

16 opmerkingen:

  1. Heb er nu alweer vet zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook.
      Ik heet trouwens ook Jasper, mijn achternaam is van dijk!
      Ik was er vorig kamp ook bij!
      Nu al weer erg zin in!

      Verwijderen
  2. Lieke van Gorp12 juni 2012 om 23:23

    Hoi allemaal, even n berichtje van een 'oud-kamper'. wat geweldig om te zien dat er weer zo hard word gewerkt aan een onvergetelijke week!en tof om te zien dat er veel 'die-hards' weer meegaan als begeleiding.alvast heel veel plezier en ik hoop in de toekomst weer een keer mee te gaan!Xxx Lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het moet wel haast heel mooi weer worden tijdens het komende kamp, want dan is vast alle regen op!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Mensen,

    Mag ik zaterdag of zondag ( 4 of 5 aug. ) ff langskomen??
    Marc komt dan ook mee ( een van de eerste zomerkampers en zoon )

    Groetjes
    Jan Westhoeve.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hoop dat ik weer bij Milan in de groep kom!
    Was echt vet lachen toen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahoy Piraten!

    Ik heet Viggo en ga dit jaar voor het eerst mee op kamp. Reuze spannend vind ik dat. Zo te zien ben ik de jongste van allemaal en ik heb pas sinds 6 maanden diabetes. Ik hoop veel van jullie te leren komende week. Tot zaterdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Jasper! Lijkt me ook tof, maar maak je geen zorgen: de andere begeleiders zijn best oké hoor! ;)
    Hoi Viggo! Wat leuk dat je meegaat! Het wordt ongetwijfeld een erg leerzame, maar vooral hele stoere week! Misschien wist je dat al, maar naast piraten zul je ook echte (maar wel hele vriendelijke) militairen tegenkomen op het kamp!

    Ik kan niet wachten tot ‘t kamp begint! Wie zou er ook alweer voor zonnig weer zorgen?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo allemaal,

    Nog maar drie nachtjes slapen en dan gaat het kamp beginnnen. Ik heb er ieder geval ontzettend veel zin. Mijn huis staat vol met allemaal spullen die mee moeten. Aleen nog maar mijn koffer pakken en dan kan het feest beginnen.
    Tot zaterdag allemaal.

    Groetjes Liesanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. YOEHOE!!!!!!!!!!

    Nog 1 nachtje slapen voor de begeleiding en voor jullie lieve piraatjes nog 2, spannend!!!

    Ik heb er in ieder geval MEGA veel zin in, en de keukengroep heeft ook nog eens voor zon gezorgd Milan dus dat komt goed!

    Tot snel....kan niet wachten!!!!!!!!

    Vele groeten Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wil al de oud collega's en de begeleiding heel veel succes toewensen. En de kinderen heel veel plezier de komende dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog even lunchen en dan kom ik eraan!! Heb er zin in!
    Tot straks, groetjes Jelle.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Laura Meulendijks4 augustus 2012 om 15:44

    Veel plezier Anne!

    Groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Eline van der Sluis

    Veeel mooi weer en plezier gewenst in het kamp door

    oma Elske en opa Jan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey djomie en zinzy

    wat hebben jullie het al gezellig daar zo, ik zie dat er al leuke dingen gedaan zijn, wij wensen jullie nog heel veel plezier en lol en veel gezelligheid toe,
    dikke kus mama, john, sander en karlijn
    toedelediedokie xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Lucius, wat ziet het kamp er goed uit! Grote, stoere tenten en die trucks. Lijkt mij ook wel wat. Ik denk dat ik de volgende keer gewoon mee gaan. Heel veel plezier en de groetjes van oma Paulo.

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het heel leuk vinden als je een bericht achterlaat. Kies bij 'reageer als' voor de optie 'naam/url' en vul daar je naam in. Een url adres opgeven is niet verplicht, maar dan weten wij wie ons heeft geschreven. Dank alvast voor je berichtje en nog veel plezier bij het lezen en bekijken van deze site. Graag tot ziens!