donderdag 8 maart 2012

We zijn weer begonnen!

Het is weer zover we zijn druk bezig met de voorbereidingen voor het kamp voor komende zomer.
Er wordt weer hard gewerkt achter de schermen.
Dit om alles op tijd af te krijgen zodat jullie op 4 augustus kunnen komen.
Inmiddels is er ook een thema bedacht namelijk Piraten.

De militairen zullen ook dit jaar ons weer helpen.
Hier zijn we natuurlijk erg blij mee.
Ik heb al van ze gehoord dat ze er erg veel zin in hebben.
Niet alleen de militairen maar ook de begeleiding kan haast niet wachten tot het zo ver is.
En ik zelf natuurlijk ook niet. Net zo als de begeleiding heb ik er ontzettend veel zin in.

We zijn druk bezig om super leuke activiteiten voor jullie te bedenken.
Wat het wordt blijft natuurlijk een verrassing.
Wel belooft het super leuk te worden.
Nu nog hopen op mooi weer en dan komt het allemaal goed.

Ik zou zeggen tot 4 augustus allemaal!!!:):):):)

Groetjes Liesanne en de begeleiding

3 opmerkingen:

  1. Joepie!!! Leah kan niet wachten tot ze weer op kamp kan!! Vorig jaar wou ze eigenlijk niet naar huis!!
    Groetjes en tot snel! Esther, moeder van Leah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Piraten, super stoer!!
    Heb mijn pak nog liggen van carnaval :D

    En Leah, gezellig dat je weer meegaat!
    Hoop op 4 augustus nog meer bekende gezichtjes te mogen verwelkomen, gaan we er weer een mooie week van maken!

    Liefs pleun

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik mag gelukkig ook weer mee, kan ik weer heel veel foto's maken en de thuisblijvers op de hoogte houden via deze weblog. Ik verheug me er alweer enorm op.

    Tot 4 augustus!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het heel leuk vinden als je een bericht achterlaat. Kies bij 'reageer als' voor de optie 'naam/url' en vul daar je naam in. Een url adres opgeven is niet verplicht, maar dan weten wij wie ons heeft geschreven. Dank alvast voor je berichtje en nog veel plezier bij het lezen en bekijken van deze site. Graag tot ziens!